top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

68. Kamer 19: Oplossing

Hola people! Ook deze laatste bleek toch weer een pak lastiger dan ik zelf dacht. De laatste denkstap werd door sommige mensen super makkelijk gemaakt terwijl anderen er na uren staren nog steeds niet achter waren. Congrats to those who found it. En dit is de oplossing!


Kirsten: Goed, je hebt al die mensen gevonden.


Emma: Ja dat was niet zo moeilijk toch?


Kirsten: Kun je stoppen met zo neerbuigend doen? Ik kon dit niet okay!?


Emma: Je hebt prima geholpen.


Kirsten: ja heel lief van je, maar nee... Wie bedenkt dit?! Ik bedoel: Andre Hazes weet ik wel. Maar wie de fuck is Marleen Hupsasa?


Emma: Ja die deed mee aan het Songfestival.


Kirsten: Kijk ik niet.


Emma: En daarna Hart van Nederland.


Kirsten: Kijk ik ook niet.


Emma: Chris Zegers dan?


Kirsten: Ja, maar die vind ik zo irritant. Die zat in de verkeerde soap. Het is Goeie Tijden of niks....


Emma: En Ilja Gort schrijft over wijn.


Kirsten: Weet je hou maar op. Ik drink wijn uit een pak, dat is echt prima. Wat is het antwoord?


Emma: Nou we hebben alle kinderen van iedereen opgezocht. Dat werd een doodlopend paadje. Sari van Veenendaal heeft niet eens kinderen.


Kirsten: Oh ja die muisjes op de achtergrond.


Emma: Ja en ze zijn allemaal ergens anders geboren. Maar ik bedacht me ineens... Het is wel allemaal in dezelfde provincie.


Kirsten: Oh! Ik zei: Die lijntjes zijn een omtrek!


Emma: Zie je wel dat je geholpen hebt?


Kirsten: Ja het is goed met je. Utrecht!


Emma: Precies. En 'de Halter' in Utrecht is een sportcentrum waar je leert worstelen.


De deur gaar open... De dames zijn vrij...


45 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page