top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

66. Kamer 19: Het laatste weekendraadsel!

Hola mensheid. Daar gaat ie dan, het allerlaatste weekendraadsel voordat we de finaleweek in gaan. In de finaleweek is er alleen nog een overkoepelend raadsel en de ontknoping ben ik bang. Dus voor nu... Get in gear! En grrrrijp dit raadsel! En uiteraard ook het antwoord wat je krijgt als je de uitkomst van deze combineert met die van woensdag. Successss!


Kirsten: Nou, jij hoeft je best niet meer te doen.


Emma: Hoezo niet? Oh, omdat ik in de finale sta.


Kirsten: Natuurlijk. Jij bent er al.


Emma: Ik zou dat nooit doen. Jou hier laten ploeteren omdat ik er toch al ben.


Kirsten: Oh ik wel hoor.


Emma: Misschien sta ik daarom wel in de finale.


Kirsten: Ja, ja, laten we dat raadsel maar gaan doen voordat ik dingen ga zeggen die mijn finaleplek verpesten.


Emma: Misschien moet je ze JUIST zeggen om stemmen te krijgen.


Kirsten: Daag je mij nou uit? Luister pop, ik heb afgelopen week gezegd dat jij er wel uit mocht. Dat leek me prima, want je bent oersaai en veel te slim om te verslaan in die finale.


Emma: Haha, wat een geweldig compliment. Ik heb op jou gestemd die dag hoor. Van mij mocht je weg.


Kirsten: Oh fuck en nu moeten we samenwerken.


Emma: Ja dat vind de productie leuk denk ik.


Kirsten: Nou hilarisch. Zeg ik zie de puzzel en ik denk alweer: Tering wat moet ik hier nou weer mee?


Emma: Ja, maar dat denk jij altijd dus laten we eens rustig kijken.


Kirsten: Zo, wat ben jij pittig ineens.


Emma: Ja... Ik zit in de finale dus waarom niet he....


Opdracht: We zoeken eerst een woord van zeven letters en als je die hebt kun je deze combineren met 'halter' en dan een woord vinden van negen letters! Succes en mail me op: bewerkelijkste@gmail.com als je het weet!


53 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page