top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

63. Kamer 18: Boeiende combinaties

Het is bijna zo ver, dan rond ik het hele verhaal af met een finale raadsel. Maar nu eerst nog even een 'gewone' week. Met een raadsel op woensdag voor iedereen! Nee maar serieus, dit is een gezellige puzzel voor elk mensch en je bent er geen uur mee bezig!


Stem: Kandidaten. Jullie hebben twintig minuten voor het raadsel. We zoeken een woord van zes letters Succes!


Janto: Zo, wij mogen weeral samen.


Gerhard: Stimmt, aber nu zonder Pjotr.


Janto: Ja dat gaat sowenso niet meer gebeuren he.


Gerhard: Hij was sehr intelligent. Warum is hij weg und sitzen wir er nog eins denkst du?


Janto: Joh schat ik heb geeeeen idee. Ik doe ook maar wat.


Gerhard: Ik hat gezagd dat hij er aus mocht gehen. En nu ist er weg. Das fuhlt toch een bisschen raar. Wie hatte sie gezagd?


Janto: Nou schat, laten we het daar een andere keer over hebben want we hebben superkort.


Gerhard: Oh ja, zwanzig minuten maar.


Janto: Precieeees. We moeten door!


Gerhard: Wie geht er achter die computer?


Janto: Nou, als ik het zo zie heeft dat niet zo heel veel zin.


Gerhard: Wieso nicht?


Opdracht: Vind een woord van zes letters en mail het naar: bewerkelijkste@gmail.com


33 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page