top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

60. Kamer 17: Hints!

Het oplossen gaat al goed, maar ik kan me zo voorstellen dat een paar extra hints zouden kunnen helpen. En dus hierbij weer een paar dingen die precies dat duwtje in de goede richting zijn. Of niet. Nee, ik denk van wel.


Hint 1: We zoeken deelnemers van RuPauls Drag Race. Alleen reguliere seizoenen, dus geen All Stars, UK, Drag U of Celebrity Drag Race. En alleen afgeronde seizoenen... met een winnares dus...


Zo, dat geeft al een beetje richting toch?

Dan weet je in elk geval in welke hoek je het moet zoeken.


Hint 2: De twee getallen bij elk plaatje geven twee verschillende aanwijzingen. De ene is NOG een hint over waar je de kandidaten moeten opsnorren. En de andere zegt iets over de uiteindelijke oplossing.


Ja dat is wat cryptisch allemaal. Maar anders kan ik het antwoord net zo goed geven toch?


Hint 3: Sommige drags hebbben een voor- en achternaam en andere alleen maar een naam. Daarom maak ik bij deze puzzel geen onderscheid en tellen voornamen mee.


Okay nog eentje dan.

Om er vanaf te wezen,


Hint 4: Er staat nog een klein hintje elders in het artikel. Dus niet perse op het plaatje zelf.


26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page