top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

57. Kamer 16: Oplossing

Zooooo dat was een leuk raadsel! Al zeg ik het zelf. Hij was te doen en ook binnen de tijd, maar je moest wel even puzzelen. En niemand kende de laatste kerk. Dat was dan ook een obscure Zeeuwse toren, die ik persoonlijk prima ken. Maar dat is een heel ander verhaal.


Janto: Nou schat we zijn er.


Emma: En dat binnen een half uurtje.


Janto: Wat heeerlijk!


Emma: Even voor de zekerheid: We hebben de E van Efteling of de K van Kaatsheuvel en die laatste weten we niet.


Janto: Het is de K, dan krijg je Rozenkrans en dat lijkt me goed.


Emma: Oh ja, en dan is die laatste iets met een S.


Janto: Wij gaan sowenso bij de laatste drie komen hoor.


Emma: Is dat zo?


Janto: Wat kijk jij raar naar me.


Emma: Ja, ik vraag me even af hoe je dat zo zeker weet.


Janto: oh God je denkt dat ik de dinges ben. Nee joh, doe gewoon.


Emma: Dat is precies wat hij zou zeggen denk ik....


Janto: Rozenkrans! Mag de deur open?


De deur zwaait open, ze hebben zeventien minuten over.


26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page