top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverRobbert Jan Proos

56. Kamer 16: Waar staan we nu?

Er zijn nog maar vijf deelnemers over en dus staan er vandaag ineens weer 'ouderwets' maar twee mensen in een kelder. Nadat hun deur niet open ging zijn ze met blinddoek en al direct naar deze ruimte gebracht. Ze hebben geen idee wie er weg is.


Janto: Heeee schat, je bent er nog!


Emma: Ja, dat verbaasd mij persoonlijk behoorlijk. Ik bedoel, ik ben een nerd die van boeken en breien houd. Wat doe ik nog hier?


Janto: Dat finnik sowenso niet te volgen hoor. Voor mezelf dan he... Jij bent precies wat we hier nodig hebben. Een beschaafde fijne meid die een prima stel hersens hep.


Emma: Nou dankjewel. En jij bent een vrolijkerd met een hele hoop positieve energie dus ik snap jou dan wel weer.


Janto: Kind wat lief! Wij gaan het wel volhouden samen de komende, wat is het deze keer? Oh drie kwartier. Nou ik heb dat laatste raadsel zowat alleen moeten doen en ik begreep van Gerhard dat jij de jouwe ook zonder al te veel hulp op moest lossen?


Emma: Ja maar dat ging over kunst dus dat lukte.


Janto: Ik weet niet wat het is. Het is een gevoel in mijn onderhuid of zoiets. Maar ik denk dat wij dit helemaal gaan rocken met zijn tweetjes.


Emma: Wie zou er weg zijn?


Janto: Tsja Kirsten is het niet. Dus uhm... Gerhard?


Emma: Tsja tenzij de kijkers dat Duits hilarisch vinden.


Janto: Dan is het Pjotr.


Emma: Niet Lux?


Janto: Neeeee, Lux is eeenig!


Stem: Kandidaten! Jullie mogen beginnen met het raadsel. We zoeken een woord van tien letters en jullie hebben drie kwartier. Succes!


Weet je het antwoord? Mail me op: bewerkelijkste@gmail.com dan zeg ik of het goed is!



35 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page